loader gif

21 ESTRUTURAS E UNHA LÁMPADA de MAURO TRASTOY // EXPO EXPRESS

mauro trastoy

21 ESTRUTURAS E UNHA LÁMPADA de MAURO TRASTOY

 

EXPO EXPRESS 26 de Xaneiro/ 20:30h

VERMÚ 27 de Xaneiro/ 12:00h

 en Olalab Acción Cultural. Rúa Porta da Pena 10. Santiago de Compostela.

.

O artista Mauro Trastoy (Ferrol, Lugo, 1971) Licenciado en Belas Artes pola Universidade de Salamanca ten un amplo catálogo de obras, e todas elas teñen algo en común: querer unir a creación artística e a artesanal.

Podemos ler del: “Fai tempo que os procesos manuais da artesanía contaminan e obsesionan a proposta estética de Mauro Trastoy. Os tempos, a necesidade de manipular o que se ten a man, a relación de forza e submisión co material, o anudamiento e a técnica de tecido han ir resituando a súa produción objetual nun lugar de intersección entre o puramente artístico e o estrictamente artesanal.

Procesos, materiais, repertorios modales e tempos da creación artística e artesanal se entremezclan en leste outro modo de facer baseado nos principios da autogestión e atento sempre á urxencia por intervir aquilo que se ten a man; por conquistar novas formas de vida.”

Actualmente a Fundación Granell acolle a exposición “ROJO”, de Mauro Trastoy, que inclúe varias instalacións resultado da súa última residencia artística.

Nesta ocasión Mauro Trastoy ocupará o espazo expositivo da Galería de Olalab Acción Cultural cunha nova mostra ao límite da súa investigación. As súas últimas creacións, unha familia de obxectos-lámpada, a modo de instalación.

A súa proposta enmárcase dentro do NOVO Formato de EXPO-Expréss que levamos a cabo no espazo.

Así “21 ESTRUTURAS E UNHA LÁMPADA” será unha exposición de 2 días na que se cuestiona a función da escultura, mostrando ao espido o proceso e apelando directamente aos sentidos.

A inauguración será o 26 de Xaneiro  de 2018 as 20:30h / Vermú sábado 27 de Xaneiro as 12:00h

Exposición e venda de lámpadas.

Haberá música, vermú e a compañía do artista.

Serán so 2 días!: 26 de xaneiro de 2018 20:30h, e 27 de xaneiro de 2018 12:00h.

 ………………………………………………………………………………………………………………………..

El artista Mauro Trastoy  (Ferrol, Lugo, 1971) Licenciado en Bellas Artes  por la Universidad de Salamanca tiene un amplio catálogo de obras, y todas ellas tienen algo en común: querer unir la creación artística y la artesanal.

Podemos leer de él: “Hace tiempo que los procesos manuales de la artesanía contaminan y obsesionan la propuesta estética de Mauro Trastoy. Los tiempos, la necesidad de manipular lo que se tiene a mano, la relación de fuerza y sumisión con el material, el anudamiento y la técnica de tejido han ido resituando su producción objetual en un lugar de intersección entre lo puramente artístico y lo estrictamente artesanal.

Procesos, materiales, repertorios modales y tiempos de la creación artística y artesanal se entremezclan en este otro modo de hacer basado en los principios de la autogestión y atento siempre a la urgencia por intervenir aquello que se tiene a mano; por conquistar nuevas formas de vida.”

Actualmente la Fundación Granell acoge la exposición Rojo, de Mauro Trastoy, que incluye varias instalaciones resultado de su última residencia artística.

Mauro Trastoy ocupará el espacio expositivo de la Galería de Olalab Acción Cultural con una nueva muestra al límite de su investigación.  Sus últimas creaciones, una familia de objetos-lámpara,  a modo de instalación.

Su propuesta se enmarca dentro del formato EXPO-Exprés que llevamos a cabo en el espacio.

Así  “21 ESTRUTURAS E UNHA LÁMPADA” será una exposición de 2 días en la que se cuestiona la función de la escultura, mostrando al desnudo el proceso y apelando directamente a los sentidos.

Exposición y venta de lámparas.

Habrá música, vermú y la compañía del artista.

Serán solo 2 días!: 26 de enero de 2108 20:30h y 27 de enero de 2018 12:00h.